söndag 4 maj 2008

Utlottningen är över / The contest is over..

Hejsan!

Åhh..Tack till alla som har lämnat en kommentar :)
Så roligt att ni ville vara med i min utlottning av ett pysselpaket.
I morgon kommer jag att skriva vem som får det.
Kan väl avslöja att det innehåller:
Papper.
Brads.
Band.
Blommor.
Och en Magnolia stämpel.

Så i morgon kväll är det hela klart.
Jag önskar er alla lycka till :)

Kram: Camilla


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Thanks to all of you who have leave a comment!
You all make me so happy,
tomorrow i will tell you which one of you who had won the "card-making" stuff .
The packet contains:
Paper.
Brads.
Ribbons.
Flowers.
Magnolia stamp.

Please, return to my site Tomorrow and you´ll see if you´re the winner!
Good luck to all of you.

Hugs: Camilla

2 kommentarer:

Cathrin sa...

Hej! Hoppas din helg varit kanon.Jag hart jobbat och det har varit KANON......-jobbigt,men nu är den över. Jaha då får man väl ligga vaken i natt då och fundera på vem som vunnit,hi,hi. Kram Cathrin

Anonym sa...

Men så söta kort du gjort. Det är tur man kan komma hit och se hur en duktig artist målar. Själv ligger jag i hårdträning. Inte lätt att få dit färgen på ett snyggt sätt. Men skam den som ger sig. Så här övas det må du tro.
Oj, det var många som skrev i bloggen och ville vara med i utlottningen .. skratt .. så spännande att se vem det är som vinner. Själv missade jag det roliga .. snyft ..
Ha det gott vännen. *kramis*