lördag 18 juli 2009

DT-Tag och Semester.

Hejsan!

Igår hadde vi en underbar solig och varm dag.
Efter jag slutade så bar det iväg hem, och fota DT-korten.
Sedan in till Magnolia och lämna dom.
Och jag passade på att strosa runt lite.

Och träffade en tjej som beundrade mina kort och besökte min blogg ofta:)
Så glad jag blev över att hon hälsade.

Min dotter sa när vi var färdiga.
Mamma hur känns det att vara kändis???
Åh, kändis jag hmmm... Det var en härlig känsla.
Är jag på Magnolia och ni ser mig så är det ingen fara att prata med mig.
Jag tycker att det är roligt.

Igår var sista dagen på jobbet,och det var en härlig känsla även det,
när jag gick där ifrån.
Nu är det LEDIGHET som gäller.
Så skönt det ska bli.

Dagen avslutades i solnedgången med Grillning och mys med Goda grannar, Så roligt och härligt Hundar och barnen stora som små Tänk vad lite värme och sol kan göra gott;)

Jag har så mycket som ska bli färdigt och gjort här hemma.
Efter Mikaelas olycka så har det varit svårt att få saker gjorda.

Dagens kort som jag ska visa är en Tag med en härlig stämpel.
Så här känner jag mig just nu:)

Det blir ett snabb inlägg och bara en bild på kortet.
Jag återkommer med flera detaljbilder när jag kommit hem från Mamma och Pappa.
Jag är på väg dit upp och ville bara visa ett livstecken från mig;)




Materiallista kommer även då.
Min sommar Candy som går ut den 20 juli kommer att skjutas på ytterligare ett par dagar.
Då jag inte riktigt vet hur länge jag stannar.

Men tills dess önskar jag er en fortsatt trevlig sommar.
Hoppas att solen snart kommer tillbaka.

Ta hand om er.

Kramar: Camilla


11 kommentarer:

Lillemor sa...

Åh, så otroligt sött Camilla! Härliga färger och snyggt komponerat, du är så duktig! Skönt att du äntligen har gått på din efterlängtade semester nu. Tack för senast, det var trevligt att träffas igen! Ha en riktigt skön semester, vi hoppas på fler soliga dagar.
KRAM Lillemor

Camilla sa...

Kjempesøt tag Camilla, og så med crackle paint?! Mange lekre detaljer:):) Og så fint fargelagt! Tilda er så søt der hun ligger i blomsterengen.. Ha en flott ferie, og en god tur til dine foreldre.
Jeg skal på kino i kveld, se Istid 3:)
Sommerklemmer fra Camilla.

Leila sa...

Önskar dig en härlig semester. Och hoppas på att din resa till dina föräldrar går bra.
Din tag är så söt. Som alltid så får du färgerna att harmonera så fint.
Ta nu och njut och lata dig så mycket som möjligt under din ledighet.
Kram
Leila

Hanna sa...

Åh, så otroligt vackert tag Camilla!
Var på Magnolia idag, stod och beundrade detta tags lääänge! Svårt att tro, men det är om möjligt ännu vackrare i verkligheten!!! :o)
Så läcker med Crackle Paint på kanterna, köpte en för ett tag sedan, men är dålig på att hitta på saker att använda det till, vilket är såå synd tycker jag då det blir en sådan härlig effekt.
Precis som alltid har du färglagt ljuvligt!
Ha det bra,
hoppas du får en riktigt härlig och trevlig semester, med många lata dagar, det är du verkligen värd! :o)
Kramar från Hanna

Unknown sa...

ÅÅÅ så vakkert Camilla!!!!
Nydelige duse farger og så lekre detaljer!♥♥♥
Ha en flott semester!!!
Og Madag 27 juli (tror jeg) skal jeg stoppe innom Magnolia på vei til vår semester i Vimmerby....
Ser jeg deg så helser jeg på!

Klem,
Jorunn

Christina / Synål / Stina sa...

Det var jag som kom fram och pratade med dig. JAg bara inte kunnde låta bli du gör ju SÅ underbar saker. Alla dessa fantastiska kort som finsn här på bloggen och på MAgnolia. Detta ska du ta åt dig för du gör helt otroliga saker. Hoppas du kan njuta av din semester och hinner njuta lite av lediga dagar.
´Hoppas det är bättre hos mamma och pappa med.
KRAM Christina

Tara Godfrey sa...

Oh Camilla, your tag is absolutely gorgeous! Just adore your style and beautifully romantic creations! All the details are just fabulous and of course I just adore this Tilda and love how you incorporated the flowers to create a wee scene! Your colouring is just stunning....everything is just stunning!
Hugs,t

bribrie51 sa...

Trés belle création ! J'aime beaucoup ! Bravoooo

Sarah sa...

Lækkert tag. og rigtig god ferie - jeg ville ønske det var mig:O)

Ila sa...

This is just the Cutest!! ...I love this little Tilda stamp and your coloring is Fabulous!!...Hugs, Ila

Yvonne Hagane sa...

Hei Camilla!
For en koselig blogg du har!
Nå har jeg kost meg lenge her og beundret kortene dine. De er så delikate og lekre alle sammen. Nydelig fargelegging og herlige detaljer. Så bra at du tok turen innom meg!
Forstår at du akkurat har startet ferie, og det har jeg også:o)
HERLIG!
God sommer til deg!

Klem fra Yvonne.