torsdag 21 januari 2010

"And the winner is" Magnolia Ink nr 1

Hejsan!

Idag blir det inget långt inlägg.
Jag har såå himla ont i min tand.
Äter värktabletter och är så trött av det, jag hoppas att jag får en tid i morgon ändå.
Annars så får jag vänta tills nästa Fredag.

Nu ska vi byta fönster i hela huset, så jag ska i helgen plocka ner mina pysselsaker.
Är så rädd att det ska bli förstört annars.

Jag tänkte visa mitt andra kort som var med i Magnolia Ink nr 1.
Ännu ett Julkort i Rosa färger.
All dekos och papper är inköpt hos Magnolia.

Men först ska jag avslöja vinnaren i mitt födelsedags pary candy:))
Är ni nyfikna?
Jag vill passa på att tacka er alla som ville vara med.
Tänk vad många vi blev, så roligt:)
Och tack för alla fina hälsningar.

Är ni beredda?
Och vinnare är...........


?
?
?
?
?
?????
?
?
?
?
??
?
Nu kommer det.....
?
?
?
??

Ett stort GRATTIS till
Hanne "Papirdilla"
Sänd mig ett mail med din adress så kommer ett litet paket till dig:)

Och till er andra så vill jag säga att snart är det dags igen....Jo det är sant;)
Snart kommer det ytterligare en Candy:)
Mera info följer snart.

Då kommer mitt kort här.


Visst är hon riktigt söööt!!!




Allt för i kväll...

Saknar dig Mamma.......

"Take care of you all"

Kramar Camilla

8 kommentarer:

Camilla sa...

Kjære Camilla!!
Dine rosa kort til bladet er bare fantastisk vakkre!!:))) Så mange søte små detaljer, og fargeleggingen er nydelig!
Jeg blir så inspirert av bloggen din!
Gratulerer så masse til Hanne! Heldiggrisen;)
Klemmer fra Camilla.

Papirdilla sa...

Hei, hei!
For et nydelig kort, Camilla! Jeg blir like betatt hver gang jeg ser noe du lager. Det er så vakkert alt sammen:)

Har prøvd å få kjøpt Magnolia Ink her jeg bor. I Norge selges de hos Narvesen (nesten det samme som Pressbyrån hos dere, tror jeg). Ingen av de fire butikkene jeg var i hadde hørt om Magnolia Ink:( Det er en butikk igjen hvor jeg skal spørre i morgen. Jeg håper i alle fall de kan bestille det for meg..

Og så ser jeg at jeg vant din candy:) Jiiiiiiippppppiiiiiii! Jeg ble så overrasket, for jeg pleier aldri å vinne noe. Skal sende deg adressen min. Tusen,tusen takk! Jeg er kjempeglad:)))

Ha en god kveld!

Klem,
Hanne

Leila sa...

Vilket sött kort. Allt är så fint, färger och detaljer. Hon är så söt där hon sitter.
Hoppas du blir av med tandvärken, för det är inget kul att ha ont i tänderna.
Ha det så gott
Kram
Leila

Ludkasz sa...

Lovely Tilda and fantastic card:)

Jane sa...

Congratulations Hanne!! Sorry to hear you're still in pain. I loved this card in the magazine, the colours are so gorgeous and I loved the tiny tinsel on it! get well soon! hugs, Jane xx

Jodie from Oz sa...

Camilla, I love all your amazing creations. This is so beautiful, the papers, flowers and such a sweet image so wonderfully coloured. Hope you are feeling better soon. Hugs Jodie from Oz

Lori sa...

Beautiful work, Camilla! Thank you for offering the candy - congratulations to the winner :D
Love and hugs ~ Lori

Lim sa...

Another beauty!!! How sweet and adorable Tilda look in this card.
Gorgeous!
Hugs,
LIM