söndag 7 mars 2010

The Beauty!

Hejsan!

Snart är helgen slut:(
Hadde behöft att vara ledig ytterligare ett par dagar.
Jag är helt slut!!

Har legat hela helgen, har endast varit ute lite med Nova.
Annars så har orken varit låååångt borta.
Känner mig inte bra alls.
Är så yr och trött i hela kroppen.

Satt i går och målade mina Påskstämplar.
Och det var bara att lägga ner, för det blev fel hela tiden:((
Färgerna blev inte bra alls.
Så det blev soffan igen.

Men idag har jag återigen trotsat Distresserna:)
Och Tänka sig, jag är åter vän med dom;)
Så imorgon blir det att montera korten, så snart kan dom läggas ut på bloggen.

Jag har länge funderat och funderat på en sak, och idag gick det vägen.
Jag ville testa en ny teknik av målning.
Och det blev mera liv i det hela.
Så nu har jag målat denna lilla skönheten,
och nu ligger hon och väntar på att få lite fint papper och diverse dekos omkring sig.


Så snart kommer även hon att visas här.

Till helgen är det Mässa här på Åhaga i Borås.
Någon som ska åka dit?

Jag har tänkt att åka dit och handla lite, och träffa lite pysselvänner.

Nu ska jag städa upp här, och äta lite.
Sedan väntar kudden.

Kramar: Camilla

2 kommentarer:

Ansi sa...

Hejsan Camilla!
Visst ska jag på mässan, d e ju bara en timmes bilfärd härifrån. Tänkte titta in hos Magnolia på vägen oxå! Jag ser sååå mycket fram emot lördag, det är som en liten karamell att suga på:o)
Kram Ansi

Papirdilla sa...

Helt nydelig! Og dette Tilda-stemplet var virkelig søtt:) Blomstene er fantastisk vakre.Jeg gleder meg til neste kort fra deg:)

Klem,
Hanne