onsdag 8 december 2010

StampARTic "Årets Kort"

Hejsan!

Detta var inte lätt...Hmmm...
Såg att det pågår en utmaning hos StampARTic,
Det är Marianne som utmanar oss att välja ut ett av våra egna kort som vi har gjort under året.
Och det kan ju tänkas vara ett lätt val.
Men nu när jag sitter här och ska välja så får jag beslutsångest.
Kortet ska också ha en speciell betydelse...så ni ser inget lätt val

Hur i hela friden ska jag göra det nu?
Men jag har till slut plockat ut ett kort som jag är otroligt fäst vid.
Blundar jag så är det just detta kortet som fastnar framför mina ögon.

* Mitt absoluta favorit motiv.
* Favoritblommor.
* Favoritfärger.
* Favoritdekorationer.

Och för mig betyder kortet:
* Vänskap.
* Kärlek.
* Närhet.
* Ömhet.
* Lycka.

Och det var till StampARTic s utmaning "Runt kort med blommor"
Som jag bidrog med detta kortet.

Här kan du läsa mera om just detta kortet. "My Happiness"



Och det är detta kortet som jag pratar om:)

Nu ska det bli skönt att lägga sig,
ska bara se om jag får med mig Nova upp.

"You make my day"

Kram: Camilla

9 kommentarer:

Camilla sa...

Haha! Nei det må være helt umulig å velge det fineste kortet fra deg!! Hvor skal du begynne??!!:)) Men dette er et flott valg! Helt nyydelig, og så mye av deg og din stil! Og den er jo bare BEST!!
Stor klem, Camilla

Susy sa...

Mycket vackert!
KRAM SUSY

Soep sa...

super super leuk !!
hele mooie kleuren en een lieve uitstraling
liefs,ans

Made by Janet sa...

wauwwie what a beauty!!!

Love the image and your fab colorwork!!

xxxJanet

Riet sa...

This is so wonderful Camilla.

Hugs Riet.x

Mikaela sa...

Jättefint, du är så duktig mamma!
Älskar dig så mycket.
Kram din dotter Mikaela

roelie sa...

Camila

the card is beatful whit los of roses en details

je blog Y visit many times
zo inspids me vor lots of cards

thank you voor dhat

greeting roelie S

Anonym sa...

What some awesome cards. Thanks for sharing.

Marianne sa...

Å ja, jeg husker godt dette kortet fra tidligere. Helt spesielt, og utrolig lekkert. Et kjempegodt valg!
Tusen takk for at du deltar på "My day of fun" med det nydelige kortet ditt!!
Klemmer fra Marianne:)