lördag 9 mars 2013

MDUC #187 "Happy Birthday To Us"


Hejsan!

Happy Birthday To Us, Happy Birthday To Us.
Happy Birthday dear MDUC.
HAPPY BIRTHDAY TO US!!!
I dag fyller MDUC hela 4 år.
* * *
Så ett stort GRATTIS på Födelsedagen...
Och det är värt att firas med Tårta och Ballonger.
* * *
Och i kväll är det dags för en ny utmaning hos MDUC.
Hurra!!!
Och den här veckan lyder temat "Happy Birthday"
"Födelsedags Tema"
Du finner mera information till veckans utmaning hos MDUC.
* * *
På bloggen hos MDUC finner du även många vackra 
inspirationskort av mina vänner :)
Lycka till i veckans utmaning!
* * *

"Tilda with a small gift"


 Kortet st är  14x 14 cm.
Den fina ramen som jag haft som kortbas är en dies,
 från Go Kreate.
Jag har använt Bazzill cardstock Vanilla.
Mönster pappren kommer från Inkido.

Alla kanterna är chalkade med Distress ink "Walnut stain".
Kanterna är även sydda med symaskin.

Tilda With Small Gift från " You Are So Special collection 2011".

Distress ink:
Hud: Vintage photo och Tattered rose.
Hår: Antique linnen, Old paper, Walnut stain.
Klänning: Weathered wood och Black soot.
Skor: Pumice stone, walnut stain.
Present: Milled lavender.
Jag har använt  små poststämplar från Kort&Godt.
Övriga dekorationer är vit kakservett, och blommor i Blått och Vitt.
Dom små bokstäverna kommer från Making Memories.
 Wellpappen har jag först chalkat med Walnut stain.
Sedan har jag målat med vit strukturfärg,
 för att åter igen chalka fast med då weaathered wood.
Metallhörnet har jag målat med vit strukturfärg.
Jag har fäst en liten blingsten från Magnolia.

 Jag har även använt en liten vit fjäder som dekoration.
 Underbara rosor i  Blått och Vitt som kommer från Magnolia och WOC.
* * *
Först har jag sprayat blommorna med 
lite egengjord glimmermist .
(Vatten och Opalite)
* * *
Målat på dom med vit strukturfärg,
och till sist har jag dekorerat med stickles.

Pyntbär och kommer från Magnolia.
 Små vackra tänkvärda ord.
Till tagen har jag använt Magnolias DooHickey Die:
* Tildas Tag.
Tilda och jag önskar er alla en härlig helg...
* * *
Tack för alla fina kommentarer som ni skriver här.
"with love from me"
Camilla.

9 kommentarer:

Louise sa...

WOW Camilla! Det här är såååå shabby och såååå vackert att tiden stannar! Åh vad glad jag är över att du kommit med i vår lilla familj och att du delar med dig av så många underbara skapelser med oss.
Läcker stämpel som du färglagt till perfektion! Älskar ditt wellpapp, jag lyckas aldrig hitta något..
Fjädern gör sig perfekt och formen är fantastisk!

Kramar i massor! ❤❤

Anonym sa...

I am not sure where you are getting your info, but good topic.

I must spend a while finding out much more or working out more.
Thanks for fantastic information I used to be searching for
this info for my mission.

Feel free to visit my website; Low Carb Diät

Elena F sa...

Fantastic card. Like allways is so pretty.I like how you turn on Go Kreate dies.So delicate colouring; I like it.

Unknown sa...

Camilla, your card is gorgeous, I love it! You always make the most beautiful things, we are so lucky to have you as part of our MDUC family, I was so over the moon when you agreed to join us:-)

So MDUC is 4, WOW!! I have been around for almost 3 years and I really do love it as much as the first day I joined, and its not just for the love of craft and Magnolia stamps, its for the wonderful friendships I have made, I think I really am a lucky girl to have met so many wonderful people - including you of course, I know you struggle a little with English, but I do hope we can help you with that and have you feel more comfortable:-) So thank you for being part of our family:-)

Cuddles
Karen
xxxx

Anonym sa...

I really like what you guys tend to be up too. Such clever work and exposure!
Keep up the excellent works guys I've included you guys to my own blogroll.

Also visit my web blog ... paläodiät

Unknown sa...

Hej Hopp! Här var det trevligt att titta in bland alla inlägg!
KRAM Petra E
www.romantiskahem.blogspot.com instagram romantiskahem

Jane sa...

Happy 4th birthday Camilla :)!!! Love your stunning card, it is so soft and delicate!! big hugs, Jane xxx

Anonym sa...

Absolutely stunning card Camilla! I love love love your work! hugs, Angela

Anonym sa...

Woah! I'm really loving the template/theme of this blog. It's simple, yet effective.

A lot of times it's very difficult to get that "perfect balance" between usability and appearance. I must say that you've done
a superb job with this. In addition, the blog loads extremely quick for me
on Chrome. Outstanding Blog!

Visit my web site - Www.vat.com